Little shit about me!

Namn: Selma
Efternamn: Sedef
Födelsedag: 21 Augusti 1993
Stjärntecken: Lejon
Födelseplats: BB I norrköping
Bor: Norrköping
Ögonfärg: Brun/gröna
Hårfärg: Mörkbrunt/Svart
Skostorlek: 37-39 beror på skor
Civilstatus: Upptagen med min pojkvän Kastriot
Höger eller vänsterhänt: vänster
Skor som du bar idag: keds/converse
Dina svagheter: Visa känslor, filmer haha..
Rädsla: Att förlora någon jag älskar
Första tanke när du vaknar: älskling och hur mycket är klockan
När somnar du: olika oftast 2-3
Pepsi eller Coca Cola: COLA!!
McDonalds eller Burger King: Mc
Adidas eller Nike: Adidas


Sjunger du? somethimes
Duschar du varje dag? japp! Nasty shiet annars. haha
Gillar du skolan? nix
Tror du på dig själv? ibland
Kommer du överens med dina föräldrar? oftast.
Dricker du alkohol? Nej
Röker du? Ja
gillar du att shoppa? vem gör inte?
Har du ätit sushi? aldrig!
Haru nån gång stått på scen? ja
Bakar du ofta? nej
Brukar du stjäla saker? nej, aldrig gjort och kommer aldrig att göra !


Har du nångon gång..

Ljugit? alla har gjort det någon gång.
Kysst någon? - ja
Kramat någon? Ja
Varit full? ja
Busringt någon? haha aa
Gjort något som du ångrade?  vet inte, tror inte det. kanske något litet som jag inte tänker på nu?
Kastat en sten på nån ruta? Jaa.

Hur vill du dö? somna in.
Vad vill du bli när du blir stor? Socionom, hjälpa ungdomar som har problem.
Antal människor du skulle ge ditt liv för? De vet vilka de är!
Antal piercings? 3 st. öronen och näsan
Antal tatueringar? inga.. men vill ha !
Hur många gånger har du varit med i tidningen? ingen aning, några gånger. 3-4 kanske.

Vad ska du göra i sommar? sommaren är slut snart.......... :(
Vad ska du göra i vinter? frysa ihjäl.
När tar du studenten? vet inte
Vad gör du efter gymnasiet? plugga vidare till Socionom.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja!
Vad händer till helgen? Ingen aning, på söndag är det antagligen bjärka som gäller.
Vad vill du helst göra just nu? ha min älskling här
Vill du ha pojk/flickvän? i have!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? vet inte haha.. helheten ?
Vem är den perversaste person du känner? min pojkvän HAHA han kan vara riktigt sjuk så man verkligen skrattar ihjäl sig.
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? Att min mamma har krigat och verkligen kämpat sig igenom livet. Att min pappa är kung på att göra kebab HAHA..
Bästa sommaren i ditt liv? 06 tror jag. och sen tidigt 09 då jag lärde känna mitt hjärta.







Kommentarer
Malin

Måste bara skriva. Du är verkligen vacker, be proud!! :)



2010-07-30 @ 17:28:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!