urinvägsinflammation

jag älskling och mamma fick åka ner till vårdcentralen kl halv 12 imorse. Jag har fått urinvägsinflammation och det gör så jävla ont!!! Där efter gick vi till apoteket och hämtade ut recept. Ska bara käka 4 tabletter i 3 dagar sen är det över och fy fan vad skönt det ska bli. jag har aldrig haft urinvägsinflammation förut.. läkaren sa att den va grov också.. ush.

nu ska jag strax hoppa in i dushen för att rose ville att jag skulle följa med henne till hennes pappa som ligger på sjukhus. Älskling åker upp till klocket så länge. Sen får vi se vart dagen tar oss och vilka äventyr vi går igenom ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!