Uppdate

Rose är ju universums största sömntuta så inget himpa blev det idag inte. Jag kom precis ut ifrån dushen och försöker få tag i mamma. Vill äta tacos till middag, vet att rose gillar det också och eftersom att hon ska sova här inatt passar det perfekt. Även att man inte mår bra måste man försöka ta sig upp igen. Tack Rose för att du finns. Även kimpan som alltid är så otroligt gullig mot mig ♥

Just ja, måste få tag i mamma som sagt så att vi kan gå upp till hemköp och handla in det som fattas. Sen ska jag städa rummet så att jag kommer hem till ett fräsht och fint rum på fredag, men det kommer väl se ut som ett bombnedslag så fort Rose kommer hit, hon kastar omkring kläder och vad ni vill över allt i mitt rum haha. Sen är det packa som gäller för imorgonbitti bär det av till Kalmar. Vilken tur jag har.. Det är sånt här man behöver när man känner sig sämst på jorden - roliga resor och fina människor omkring sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!