TORSDAG

svar på fråga: jag kan inte lägga upp bilder för jag har ingen kabel till min mobil. men har som sagt önskat mig en digitalkamera i födelsedagspresent. fyller år 21 augusti. ska försöka fixa några bilder ändå, på något vis :)

det har hänt lite saker dessa dagar, därför har jag inte uppdaterat. men saker är fixade nu ! jag och älskling tog cyklen ut till hageby till tony och jasmine inatt vid 3. satt ute på balkongen och snackade bara tills allas ögon nästan var stängda haha. vi sov över där och vaknade idag runt 12-1 tror jag. softade lite sen promenerade vi hem.

vi har inte gjort så mycket, jag och älskling har bara promenerat runt och ätit på mc haha.

ingen kommer emellan oss bebis.

Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! :) Om det inte är för mycket begärt skulle jag bli jätteglad om du ville skriva en kommentar vad du tycker om mitt senaste inlägg som handlar om självförtroende.

Många kramar och tack på förhand!



Blogg: http://mollymus.blogg.se/
2010-07-09 @ 00:42:27
sally

ja blir så glad att de alltid fixar sig mellan er två, ni e så otroligt söta tsm oh ja e riktigt glad för din skull gumman :)



Blogg: http://sallyelmahdy.blogg.se/
2010-07-11 @ 01:19:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!