SÖNDAG

igår var det hur trevligt som helst. jag, älskling, mamma, bror och katti gick till o'learys och satt oss. Sen kom även Valdo dit och berättade skit roliga skämt hahaha. min mamma dog verkligen av skratt. vädret var perfekt. jag hade bara en tunn tunn topp med korta ärmar på mig och jag frös inte ett skit, det var verkligen en riktig sommarkväll. runt ett rörde vi oss hem.

jag och älskling gjorde chokladpudding. han ville blanda ihop allt och helt plötsligt är allt chokladpulver på oss, på diskbänken, micron, kaffebryggaren hahahaha. vi skratta som fan. det var bara att göra om allting och då gick det bra.

nu är älskling nere i resecentrum och kollar på biljett hem ;( gillas inte. jag följde inte med för han tog moppen (det går snabbare) och vi har inte två hjälmar. nu kommer han :D hör honom ute på gården. puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!