SKIT OCKSÅ!

ush, jag har så otroligt ont att jag inte ens vill gå ut. idag är det den varmaste dagen på jävligt länge. alla har väntat på denna dagen. "på lördag är det 33 grader varmt" hade bestämt att sola och bli brun idag men går det? nej. fuck urinvägsinfektion alltså!!

Jag följde heller aldrig med rose till hennes pappa för jag orkade verkligen inte, kan inte gå normalt ens. däckade istället i någon timme och vaknade svettig. ställde mig och diska och sen laga mat åt mig och älskling. Tacos. skit gott! :) nu gick han ut en sväng, utan mig :( fan också. jävla urin-skit.. men det gör mig inget att han gick ut, jag förstår honom, alla är ute idag, jag menar vädret är verkligen fint. stackars mig ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!