P I Z Z A

Jag och mamma vart sugna på pizza så vi gick ner till napoli och beställde tonfiskpizza. Så jävla gott! Tonfiskpizza och Kebabpizza är nog det godaste som finns :) när vi var i porten såg jag älskling snus ligga där på golvet. stackars han som har varit utan snus i nu 3 timmar. en timme kvar, eller ja, två timmar kvar tills han kommer hem så.. hoppas han klarar sig haha :P

Nu sitter jag här och svettas som en galning, funderar på att dricka lite kaffe. har inte gjort det på hur länge som helst och jag har ont i huvudet varje dag, kanske beror på att jag inte druckit kaffe? sen måste jag gå igenom min väska och kolla så att allt är med, sen ska jag vänta på rose.


Kommentarer
Paulina

Sööt blogg kolla gärna in min blogg ! ;)



Blogg: http://pavooos.blogg.se/
2010-07-15 @ 20:04:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!