I brist på något att göra

MOBIL-LEK

Öppna dina kontakter.

Vem är nummer 10 neråt? Feyruz

Vem är nummer 25 neråt? Pappa Turkiet

Vilken kontakt ligger först på din lista? Adelina

Vilken kontakt ligger sist på din lista? Älskling


Gå in på meddelanden.

Öppna inkorgen.

Vem är ditt första sms ifrån? Älskling

Vad står det i ditt 10e sms? Jag älskar dig selma. Du är mitt allt! Jag hade inte klarat mig i livet utan dig. Antingen så hade det gått bättre eller sämre. Men jag klarade mig i alla fall ellerhur? Inte död än <3<3 du ska vara glad över vad du gjort med mig. Även om det kanske inte känns som om du har hjälpt mig så har du. Det sitter i hjärtat. Tro mig hjärtat! Jag är glad för allt och om inte denna texten kan få dig att känna dig älskad så hoppas jag att du minns alla goda tider vi haft. Vi har skrattat och grejer. Livet är svårt hjärtat. Det är inte alltid man kan leva eller få vad man vill. Man måste bara vara stark och titta upp och tänka sig att livet vänder igen om man vill. Du är min och de ska du förbli tills döden skiljer oss åt. Din kassi <3 (VÄRLDENS FINASTE SMS, JAG ÄLSKAR DIG KASSI)


Gå in på skickade meddelanden.

Vem skrev du till senast? Älskling

Vem skrev du till sist? Suzan

Vad står det i ditt 21e skickade sms och vem var det till? Var e du? till min bror


Vad har du för bakgrundsbild? På mig och älskling.

Vilken mobil har du? Någon nokia.. skulle helst vilja ha en sony ericsson. i loveeeeeeeeeee sony ericsson!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!