Din och min dag.

7 månader har passerat. I 7 månader har mitt hjärta tillhört dig, i 7 månader har jag kunnat kalla dig för min, bara min. Nu har vi känt varandra i 14 månader och varit tillsammans halva den tiden. Fler dagar, veckor, månader och år ska det bli.

Under dessa 7 månader har vi gått igenom så otroligt mycket, vi har skrattat i varandras armar och vi har gråtit i varandras armar. Vi känner varandra in och ut och det finns ingen i världen jag skulle byta ut dig emot !

Jag älskar dig ifrån djupet av mitt hjärta och jag vet att du är den rätta, min första och min riktiga kärlek, även min sista.. Om jag kunde skulle jag ge dig hela världen, för det enda jag vill är att se dig må bra, att se dig skratta och vara glad. Jag saknar dig mitt hjärta, önskar att jag var med dig idag. Att vakna och somna och veta att du ligger brevid är det bästa som finns..

Jag ser den där kalla vinterdagen framför mig, den där dagen då jag hann röka tusen cigg och tugga miljontalstuggumin under bara 40 minuters väntan på dig i resecentrum. Jag var så nervös men ändå så lycklig.

26/12-09
26/7-10
Min andra halva ♥
I will love you until the day i die

Jag äjskaj dej massoj och du betydej allt föj mej hjätat :blush:


frukost hemma hos mig för några månader sen, miss yoooooooooou ;(


nyår!



en dag i klocket. love you

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!