Blir inget Kalmar för min del.

Jag ska inte följa med till Kalmar. Skippar det! Tappade lusten.. Vet inte vad som har hänt med mig. Stör mig på minsta lilla och gråter för allt. Ska nog umgås med mamma imorgon istället. försöka få med henne på stan eller något. Sen så har jag tjatat på att älskling ska komma hit snart också, saknar honom massor och det gör inte mitt sjuka humör bättre. Men han vet inte om han drar till Kroatien istället. fan också ;( allt går snett..


Vill säga tack till Lillis + familj för alla dagar ute på landet. och tack för att ni erbjöd mig att följa med er till Kalmar. Ni är underbara ♥ Det blir inte alltid som man tänkt sig, men det finns som sagt fler tillfällen.

Med detta säger jag god natt, hörs imorgon.

Kommentarer
emelie

din blogg är väldigt fin! :)



Blogg: http://emeliies.blogg.no
2010-07-21 @ 10:31:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!