Bästa Verro ♥

Har suttit och pratat med min älskade svarting i telefon i sisådär en och en halv timma. vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. jag älskar att prata ut med den tjejen, hon förstår en och får en att skratta när man som mest behöver det. snart kommer hon ner hit till Norrköping och då ska vi göra som på de gamla goda dagarna: sätta oss på hennes baksida och bara prata och skratta. bara vi tjejer ♥ grilla lite och sådär. ska bli härligt. älskar dig stumpan!

snart ska jag ner till stan med mamsen, så jag ska strax göra mig iordning så att vi kan gå snart. idag händer väl inte så mycket mer än att gå på stan och sen gå och handla lite mat med mamma.

jag hoppas att Rose och de andra har det bra i kalmar.
puss på er, hörs senare.

Kommentarer
Anonym

Jag ælskar dig också pumba :D<3



Blogg: http://veronicacourtney.blogg.se/
2010-07-21 @ 21:15:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!