6 juli.

Om 20 dagar fyller jag och älskling 7 månader :D sen den 21 augusti fyller JAG år!! Och några dagar efter det blir jag och älskling 8 månader WOHO !

Jag har en syster som ni vet, som heter Suzan. Inte nog med det, så är hon min stalker, hon går in på min blogg 500 gånger om dagen och nu bad hon mig att uppdatera. stackars syster-yster. vet du ? jag har sökt en ny lägenhet åt dig stumpan! har du tur så kanske du får den och bor en backe nedanför oss. Härligt va? :) haha! love you sis.

För övrigt händer inget speciellt. Ska borsta tänderna och vänta på älskling som är ute och pratar med en bara. Sen blir det sängen.

Kommentarer
Anonym

Fin blogg

(smekizz.blogg.se)



2010-07-09 @ 23:29:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!