Min andra halva

Jag saknar dig min prins. Att få ligga i din famn, att få känna din närhet är det bästa jag vet, jag känner mig så trygg. När du sover brukar jag ligga och titta på dig, på dina fina läppar, konturerna.. och dina fina oskyldiga ögon som bara blundar och inte har någon aning om att jag ligger och tittar på dig. brukar dra mina fingrar på din mage och lyssna på dina andetag. Det är så fridfullt, så otroligt mysigt. Varje natt önskar jag att jag ligger i din famn och varje morgon önskar jag att jag fick en puss av dig när jag vaknar. Jag älskar att få ligga och hålla om dig och kolla på film. Jag älskar våra mysiga stunder med massor av ljus och pussar. Jag älskar när det bara är du och jag. När det känns som att ingen annan existerar. Du och jag mot världen. Det finns ingen i världen som får mig att känna som du gör och varje gång jag träffar dig känner jag mig nykär. Varje gång jag ser dig gå av bussen pirrar det i magen och mitt leénde blir störst på jorden. Jag älskar att hålla i din hand, den är så stor jämfört med min, du är min björn. Vi har gått igenom mycket, vi har gått igenom nästan det mesta och vi har dessutom klarat oss igenom det. Våran kärlek är stark och ingen kan splittra den. Ingen kan skilja på oss eller vad vi har. Tanken av ett liv utan dig går inte, det finns inte i min värld. Du är den sista pusselbiten i mitt liv. I got u now and I always will. När jag tänker på dig kan jag känna din doft. Jag älskar att somna av den lukten, när jag ligger på ditt bröst. Då vet jag att du är här, att jag inte drömmer. Du är min andra halva, jag skulle inte klara mig utan dig. Det finns stunder som jag aldrig glömmer. så som den kvällen jag fick sätta glitterpärlor på dina naglar, du såg inte klok ut och tog bort dom lika fort när jag var klar hahaha. Eller den gången vi hade tjafsat, jag låg i sängen och du kom in med mackor till mig som du hade gjort för att vara söt. Eller när vi tjafsar om vem som ska bädda sängen och till slut bestämmer vi "vi hjälps åt, du tar den sidan och jag tar den sidan" haha i efterhand kan man bara skratta åt våra sjuka tjafs. Eller den kvällen vi var på stan och så försökte jag vara gullig men du låtsades att du inte brydde dig, då vände jag mig om och gick och så följde du efter och lekte gullig och då lekte jag sur sen så vände vi oss om mot varandra och skrattade och pussade varandra hahaha. du är bara för bäst hjärtat ! Eller den gången på valborg då vi kollade på fyrverkerierna och du kollade mig i ögonen och berätta hur mycket du älskade mig och att våran dotter skulle ha mina ögon. Det var så fint att jag fick tårar. Vi ska kämpa tillsammans för alltid. Tillsammans är vi starkast och tillsammans klarar vi allt. Du och jag är menade för varandra zemer. Jag blir så glad när jag märker att du förstår dig på mig, när jag märker att du faktiskt känner mig bättre än någon annan. Att du kan se vad jag känner och tänker i mina ögon. jag saknar och älskar dig mest i hela världen ska du veta och jag uppskattar allt du gör, jag uppskattar ett litet sms eller en kram. varenda liten sak ..

Kastriot Spahijaj ♥ Selma Sedef
Te dua mas shumti.






Kommentarer
Dona

edhe ai ty po te dojka me se shumti ne bot:D

fan va söta ni är tsm:)



2010-07-31 @ 13:16:04
Linda Dehlin

riktig fin text :) såsööta ni är tillsammans!



Blogg: http://lindaadehlin.blogg.se/
2010-07-31 @ 13:56:00
ida

måste bara säga att jag verkligen ryser av dina texter till din pojkvän, sjukt fina!



Blogg: http://iiidaeriksson.blogg.se/
2010-08-01 @ 17:38:15
sara

fint skrivet =)



Blogg: http://saramarkussen.blogg.se/
2010-08-02 @ 14:32:54
Mire

var kmr du ifrån? :)



Blogg: http://mires.webblogg.se/
2011-05-04 @ 16:14:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!