seni cok seviyorum!

ser ut som att blogg.se är lite omgjort? jag gillar det absolut inte :S
kunde inte komma in förut och det måste ha varit pga att dom "byggde" om lite.
störigt var det i alla fall! jag har inget för mig, sitter här och käkar lite HAHA och saknar min bebis.. :(
har riktigt jävla tråkigt, är inte trött överhuvudtaget och viccy och suzan har loggat ut ifrån msn - det finns INGEN att prata med. facebook är tråkigt för min farm är redan rensad och fin. alla bloggar är lästa, finns inget mer att göra? hm.. hoppas gud är vid min sida. jag ska in och kolla på tv.nu om jerry springer är på tv idag!
20 sek efter. YES! men det börjar kl 03.40 :( långt kvar ju..
nu ska jag röka. kommer inte uppdatera mer nu, ska stänga av datorn. hörs imorgon, eller ne. idag. fast senare haha. pusspuss

du är mitt ljus i mörkret. min värme när det är kallt. mitt ljud i tystnaden.
jag saknar dig med hela mitt hjärta, vill bara ha dig här nu zemer..



älskling lånade mina linser haha






älskar denna bilden haha, så jävla gullig



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!