trött

dagen började med att jag och hanna vaknade vid 9 tiden tror jag?! fixade oss lite fort, sen kom viccy hit. efter en stund började vi promenera till skolan, och hanna gick hem. jag och viccy vart helt jävla blöta om fötterna för det hade snöat hela natten så det var ju inte LITE snö ute. hade engelska, GODKÄND PÅ PROVET! :) nu har jag bara 3 kvar.. wohoo. efter att vi slutat promenerade vi till norr tull och tog spårvagnen därifrån hem till mig för att byta skor och strumpor. sen tog vi bussen ut till hageby och mötte min syster. det första vi gjorde var att dra och käka på mc, vi hade inte ätit något. sen hjälpte vi suzan att handla mat. hahahahahaha, om ni hade sett oss på vägen hem hade ni dött av skratt. en kundvagn med massor påsar, som tre idioter försöker dra igenom snön. det tog tid, men hem kom vi.. hahahahaha! sen tog vi bussen hem till mig. viccy färgade mitt hår (svart). sen käkade vi pomme. nu har hon åkt hem och jag kom precis ut ur dushen. jag ska väl inte göra så mycket, är inte på världens bästa humör egentligen. höhö, vi hörs senare eller imorgon. pusspuss

viccy tog jonas(lärare) såna inneskor, eftersom att hennes var blöta, när vi var ute o rökte haha
dom var ju inte LITE stora heller hahahahah

viccy hemma hos mig


Kommentarer
R E B E C C A. CMK

sv. tack så mycket sötning :D



Blogg: http://rchristina.blogg.se/
2010-01-19 @ 20:20:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!