Tjejmiddag

hej alla söta.
jag och hanna somnade rätt sent, trots att vi var trötta. vi somnade runt 4 tiden tror jag, stackars hanna som hade skola. men hon började kvart i 12 idag så det var lugnt. vi satt uppe och pratade massor inatt. haha, en hel del skratt kan jag lova. vi vaknade upp vid 11 tiden idag, jag låg i sängen medan hanna fixade sig. och nu är jag själv, buhuu :(
kommer inte bli någon mer uppdatering förns när jag kommer hem ikväll. ska nämligen till Rose, min hayati. det står tjejmiddag på schemat idag. ska bli kul! kommer antagligen bilder oså också. vi hörs ikväll bloggisen. puss puss



du är den enda <3

Kommentarer
sandra

Hallå där!



Du har väl inte missat min tävling som är om 1000 kronor i en valfri butik? Det är du som väljer vart du vill ha dessa pengar! Nya tävlingar varje vecka och för att inte du ska missa någonting som passar dig bra kan du följa mig via bloglovin.

Hoppas att du är med och tävlar!

Lycka till...



/Sandra



Blogg: http://sandera.blogg.se/
2010-01-29 @ 13:43:15
Madde

Kikar in och önskar dig en fin fredag! Några planer för kvällen? Kram /M



Blogg: http://maddisenj.blogg.se/
2010-01-29 @ 15:59:13
S A N D R A T J U L I N S

Kolla in kvällens låt (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/but-i-need-your-touch-just-too-damn-much.html#comment



2010-01-29 @ 19:39:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!