tidsfördriv

Kan börja med att säga tack till alla som berömmer min blogg och som säger att den är fin ♥

För övrigt så har jag hur tråkigt som helst. kanske sover hos min kusin idag.
orkar inte vara hemma ärligt talat. det är hur tråkigt som helst. så det blir antagligen att sova där.
för att fördriva tiden lite, har jag precis fyllt i en lista :S haha ..
Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Gråter lätt.
2. Jag är riktigt jävla galet kär i Kastriot.
3. litar på personer för lätt.
4. hett temprament.
Berätta fyra saker som du gjort idag:
1. sovit.
2. ätit.
3. dushat.
4. tuggat tuggimmi.
Berätta fyra saker du har på dig just nu:
1. jeansleggings.
2. linne.
3. bh.
4. armband.
Skriv ner fyra saker du hatar:
1. spindlar.
2. falska människor.
3. killar med för mycket luft.
4. skolan.
Skriv ner fyra saker du älskar:
1. min mobil.
2. nära och kära.
3. sour cream och peppar chips (den blandade alltså)
4. skratta.
Skriv ner fyra personer som ska göra denna:
dom som vill?! =Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Gråter lätt.
2. Jag är riktigt jävla galet kär i Kastriot.
3. litar på personer för lätt.
4. hett temprament.
Berätta fyra saker som du gjort idag:
1. sovit.
2. ätit.
3. dushat.
4. tuggat tuggimmi.
Berätta fyra saker du har på dig just nu:
1. jeansleggings.
2. linne.
3. bh.
4. armband.
Skriv ner fyra saker du hatar:
1. spindlar.
2. falska människor.
3. killar med för mycket luft.
4. skolan.
Skriv ner fyra saker du älskar:
1. min mobil.
2. nära och kära.
3. sour cream och peppar chips (den blandade alltså)
4. skratta.
Skriv ner fyra personer som ska göra denna:
dom som vill?! =)

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Gråter lätt.
2. Jag är riktigt jävla galet kär i Kastriot.
3. litar på personer för lätt.
4. hett temprament.
Berätta fyra saker som du gjort idag:
1. sovit.
2. ätit.
3. dushat.
4. tuggat tuggimmi.
Berätta fyra saker du har på dig just nu:
1. jeansleggings.
2. linne.
3. bh.
4. armband.
Skriv ner fyra saker du hatar:
1. spindlar.
2. falska människor.
3. killar med för mycket luft.
4. skolan.
Skriv ner fyra saker du älskar:
1. min mobil.
2. nära och kära.
3. sour cream och peppar chips (den blandade alltså)
4. skratta.
Skriv ner fyra personer som ska göra denna:
dom som vill?! =)


Kommentarer
A-K

Fin blogg:) kolla gärna in min :D



Blogg: http://annakarindahlgren.blogg.se/
2010-01-27 @ 20:24:29
sally

ojojoj hade du inga trosor på dig :D HIHIHI hahaha saknar dig häxa ! ( eftersom du e lite seg så kan du läsa ditt inlägg för att fatta va ja mena så du nt tror ja e pervers oh kommenterar sådär ti alla HAHA ) puss!:D



Blogg: http://sallyelmahdy.blogg.se/
2010-01-28 @ 18:48:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!