tankar och funderingar

ibland funderar jag på att sluta blogga. det finns så många snakes som följer min blogg. undra vilka alla är egentligen? och undra varför dom är så nyfikna på mitt "händelsefulla" liv? blir trött på bloggen när jag tänker på vilka som läser. jag kanske borde börja med gästlösen istället? eller borde jag bara skita i alla och köra mitt eget race? .. när jag tänker på att det finns så många snakes, tänker jag på norrköping. jag tycker om min stad, men det är för mycket skitsnack här. inte om just MIG, men om många andra. vill bara åka iväg nånstans, långt bort.. till ett annat land. med nära och kära.. leva livet, må bra utan problem. okej, tro inte att jag är värsta emo't nu. men alla måste få klaga och jag är så jävla trött på folk som snackar skit och allt de där.
jag älskar er
mamma
pappa
suzan
deniz
kastriot
viccy
hanna
rose
verro













Kommentarer
Duvetvem ;)

Älskar dig oxo Turksås :D



2010-01-18 @ 01:38:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!