Svar ifrån frågestunden

Anonym: hur vågar du träffa en kille sådär från internet :O och hur blir det mellan er nu? :)

Svar: Jag lärde känna honom igenom hans kusin och vi hade kontakt varje dag i 7 månader, så det var inte läskigt. Det kittlades i magen bara haha. Vi är tillsammans och han kommer hit igen. Att vi bor långt ifrån varandra har ingen betydelse.
Alisia: Hej hej selma.. undrar om din pappa vet om kastriot? och vad säger han om honom? :)

Svar: Hej Alisia/Sara/Idiot/Horunge :) ja, min pappa vet om Kastriot och han har träffat honom. Han accepterar Kassi med tanke på att han inte sagt något illa om honom osv. Jag har alltid varit min pappas lilla ängel, han har aldrig sett mig med någon kille eller hört något illa om mig, så min syster tror att det är pga att Kastriot är muslim (min pappa är också de) hoppas du fick ditt svar, biatch =)
jag var otrevlig för att denna lilla mesen har skrivit två kommentarer med olika namn. (Alisia & Sara) jobbigt att det är samma ip adress va? hähä! var ärlig istället, som jag är. din nyfikna sak!

Anonym: vilket år e du född :)

Svar: Jag är född 1993.
Nino: vart bor din pappa?
brukar du träffa honom?
vart bor din kille?
vem är din bästavän?
är det kul att bo i norrköping?

du e jättevacker

Svar: 1. Min pappa trivs inte i Sverige så han bor oftast i Turkiet.
2. Ja, jag träffar min pappa!
3. Kastriot bor i herrljunga, utanför Göteborg.
4. Viccy är min bästa vän, kvittar vad!
5. Kul och kul, det var roligare innan när alla höll ihop. Nu är man mer för sig själv, eller med sina allra närmsta vänner. Ingenting speciellt händer i Norrköping, rätt dött nu för tiden faktiskt. / tack för att du tycker att jag är vacker ♥

Anonym: Hur träffades du och din pojkvän, (hela storyn :D:D)
Vad går du för linje
vad vill du bli när du är vuxen
Har du djur

Svar:
1. Jag och Kastriot träffades genom hans "kusin" Marigona, han såg tydligen en bild på mig på nätet och så kommenterade jag en bild på han på albanska " Du kan drömma ;) " och sen kommenterade han några foton, och så började vi prata på msn. Det var mest på skämt. Jag menar vem har inte haft en kille på msn och bara pratat för skojskull?! Till slut bytte vi nummer och började prata mer och mer, varje dag, varje natt. Efter 7 månader kände vi att vi verkligen behövde träffa varandra och nu är jag verkligen kär haha. Det roligaste var att när vi träffades kändes de direkt som att vi hade varit tillsammans i flera år och träffat varann miljontals gånger.
2. Jag går i iv.
3. Jag vill bli socionom, jobba med ungdomar som har problem (narkotika, jobbigt hemma, jobbigt i skolan osv)
4. yepp, 2 katter :)
kimberly: ungefär vad har gjort dig mest ledsen/glad hitills, under ditt liv?
<3

Svar: Ledsen, min storebror. Glad, Kastriot och att jag har min familj och mina vänner!
(+ svar på de andra du skrev, hyresvärlden, jag trodde det hette så :$ HAHAHA. nu vet jag till nästa gång. HyresVäRden) HAHAHA

Anonym: Vilka bloggar brukar du läsa!?

Svar: Kenza, Kissie, Dessie, Paow, Gaybloggen, Rahlenfeldt, Foki. och mina vänners bloggar.
melisa: va tyckte din mamma om din kille? :)
vilken skola går du på?
nyårslöften?

Svar: 1. Min mamma tycker bra om min pojkvän.
2. Marielund.
3. Har inga nyårslöften.
Anonym: du och din kille verkar skitgulliga tsm :)
kan du inte berätta lite om honom, var han bor hur ni träffades osv typ allt :)

Svar: tack så mycket <3
Du har nog fått ditt svar i de föregående frågorna. men jag kan svara på din endå. Han bor i Herrljunga som ligger utanför Göteborg. Vi fick kontakt genom hans "kusin" och träffades sedan. Han är en "badboy" eller vad man ska säga (jag vet att han kommer skratta när han läser detta) men han kan också vara en riktigt mjuk liten bebis. Vi har pratat mycket och han har erkänt att han varit en "player" och skitit i tjejers hjärtan. Men att jag har fått honom på fötter igen och att han därför bytt syn på tjejer. Svartsjuk är han, men det är jag också. Det är nog den enda bristen i vårt förhållande. Något vi måste jobba på. Annars är allt bra och jag trivs med honom. / Hoppas du fick svar på de du ville veta.
Anonym: bor eran pappa me er? tillät din mamma att ni skulle sova i samma säng, jag menar du och din kille?

Svar: Fan vad många som är intresserade av mig och kastriot haha :P Ja, hon tillät att vi sov i samma säng.
sara: ehh? du säger frågestund eee när hade du tänkt svara på våra frågor ?? :)

Svar: hahahahahahahaha. ehh?! ... eeeh..eeee..EHHH.. kära lilla du, " vet inte riktigt när frågestunden avslutas, kanske imorgon, över imorgon. sånt som märks " .. din lilla mes.

hannah: vad önskar du högst av allt just nu ? <3


Svar: att min bror kommer hem och att det håller mellan mig och Kastriot / älskar dig kusin!

Suzzi: vad vill du helst vara svensk eller turkisk ?
vara rik och bitchig eller fattig o snäll?
vad skulle du Välja Äta ur din systers hand eller med dina fötter? vem är bäst Din mamma eller pappa ?
tack på förhand ja väntar på svaren =)


Svar: 1. Jag vill vara båda, och jag är båda. är nöjd med att mamma är svensk och pappa är turk. bara för att du mobbar mig för att jag är svensk, tänk på att vi har samma föräldrar syrran ;) haha
2. vet inte :( inte rik och bitchig, men inte fattig och snäll heller. tjänar ingenting på något utav de.
3. äta ur din hand haha.
sjuka frågor. inte konstigt att jag är onormal när jag har samma kött och blod som dig haha, love you <3
kimberly: ungefär vad har gjort dig mest ledsen/glad hitills, under ditt liv?
<3
Svar: Ledsen, min storebror. Glad, Kastriot och att jag har min familj och mina vänner!
(+ svar på de andra du skrev, hyresvärlden, jag trodde det hette så :$ HAHAHA. nu vet jag till nästa gång. HyresVäRden) kimberly: ungefär vad har gjort dig mest ledsen/glad hitills, under ditt liv?
<3
Svar: Ledsen, min storebror. Glad, Kastriot och att jag har min familj och mina vänner!
(+ svar på de andra du skrev, hyresvärlden, jag trodde det hette så :$ HAHAHA. nu vet jag till nästa gång. HyresVäRden) HAHAHA

Kommentarer
amra

Damn är du 93a :O du ser mycket äldre ut, övervacker är du :)



Blogg: http://amrafosho.blogg.se/
2010-01-17 @ 01:30:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!