söndag

nu är jag hemma. eller kom hem för nån timma sen. käkade direkt och hoppade in i dushen, så nu är jag ren och fräsh. vi har väl inte gjort så mycket hos min syster, bara tagit det lugnt. kollat på filmer och så. igår kollade vi på paranormal activity. den var faktiskt läskig, men dåligt slut.. jag och hanna var liv rädda eftersom att min syster hade skrämt upp oss under filmen. så vart vi än gick i lägenheten, gick vi tillsammans hahahaha. idag vaknade vi TYVÄRR vid halv 4 igen. eller först vaknade jag halv 2, låg och smsade lite med älskling. sen somnade jag tydligen om igen och vaknade när mamma ringde. vi tog bussen hem vid kvart i 8. nu ska jag inte göra något speciellt, bara ta de lugnt framför datorn en stund. sen är det plugga som gäller.. buhuu :(

vattenpipa
jag och hanci ligger och kollar på tv

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!