SENIL!!!

hällu!
har städat mitt rum nu, diskat och lagat mat. tråkigt men nödvändigt. nu gör jag ingenting, känner mig hur trött som helst så jag hoppas på att somna tidigt idag. tänkte dricka lite kaffe nu och lägga mig i sängen framför tvn. Saknar min bebis jätte jätte jätte mycket. så jävla typiskt att han har sportlov en vecka före mig =/ men han kommer endå tror jag, han får ligga kvar och sova medan jag är i skolan.. får se hur det blir med de..
oww shit, kom på mig själv. hahaha jag trodde det var söndag idag, och skola imorgon HAHAHA "så jag hoppas på att somna tidigt idag" hahaha, jaja så kan det gå. blev glad nu, det är LÖRDAG! skönt! men det roliga är att jag skrev i inlägget nedan "Lördag" som rubrik. höhö, gamling? senil? något åt det hållet..

nae, nu ska jag in och gästblogga på/i (?) kimpans blogg och sen ska jag göra kaffe. puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!