saajko

det är lite störigt när man ser kommentarer: "fin blogg :) kolla gärna in min" när har dom skrivit i det senaste inlägget. jag slår vad om att personen inte har gått ned och läst andra inlägg jag har skrivit. fuck dom som bara vill ha besökare! man blir inte känd genom att försöka sno till sig uppmärksamheten genom att kommentera i andras bloggar. gör något udda, som inte många bloggar har. då kommer besökarna komma till dig av sig själv!


nu till något helt annat.
jag läste lite bloggar, vetifan hur jag kom in på alla.. men nu till saken, jag kom in på en tjejs blogg och såg detta inlägget:



Är det bara jag som tycker att det är hur mysigt som helst? Finns absolut ingenting bättre än att ha rena kläder. Jag är manisk vad det gäller renlighet. Jag duschar minst två gånger om dagen och det är det absolut första jag gör när jag vaknar! Jag använder ALDRIG ett plagg mer än en gång utan att tvätta det förutom ytterkläder såsom jackor. Även om jag bara prövar en tröja, klänning eller vad det nu kan vara så hamnar det i tvättkorgen. Använder antibaktiriell handkräm dagligen flera gånger om dagen. Och tvättar händerna så fort jag kommer hem och även när jag går hemifrån. Han en sån där antibaktiriell handgrej i väskan. Jag tvättar även alla mina sminkbortar och liknande ca 5-6 gånger i veckan eller så byter jag ut dom helt. Byter tandborste varje vecka. Byter även sängkläder varje dag. Jag tvättar även tex ögonskuggs "askar" eller foundation "flaskan" sköljer av med tvål och så. Även om jag väldigt sällan använder smink. För det mesta bara mascara. Förutom när man går ut förståss. Jag byter handduk varje dag. Jag städar alltid hemma för jag älskar att ha det rent. Jag hatar verkligen ofräscha människor!


- om jag får säga mitt så är detta helt sjukt? byta tandborste varje vecka, sängkläder VARJE DAG? kastar kläderna i tvätten efter att hon bara prövat? den här tjejen behöver verkligen hjälp. jag vet att folk kan vara pedant. men den här tjejen är ju grov?! Jag som tycker det är jobbigt att Kastriot är pedant av sig. eller jobbigt och jobbigt, det är det väl inte. men är inte van vid det direkt. om jag hade umgåtts med den här tjejen hade jag blivit helt Saaajko.

tycker ni ärligt talat att denna tjejen är frisk i huvet? jag tycker hon borde hoppa ifrån en bro.  Mohahaha

Kommentarer
suzzi

hahahahahaha



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-01-27 @ 22:57:31
Adelina

Vilken störd tjej.. Shit



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2010-01-27 @ 23:01:00
Anonym

vad e hennes blogg:),,



2010-01-28 @ 21:23:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!