P O L L Y

jag är riktigt jävla sugen på polly. de är min älskling som lärt mig att äta de. visst jag gillade de förr också, men han äter de så ofta, så nu kom jag och tänka på polly. det hade inte suttit fel alltså.
En sak till, det är riktigt jävla skämmigt när man ser kommentarer med samma ip adresser fast olika namn. Folk som är så nyfikna på vad som händer i mitt liv, var ärliga istället - jag lovar att vara ärlig tillbaka! Man skrattar bara när man ser hur desperata folk är efter (i detta fall) en fråga han/hon ville ha svar på i min frågestund. så, Sara/Alisia eller vem du nu är, var ärlig till nästa gång. och det är inte så svårt att ta reda på var du bor och vem du är med tanke på att jag har din ip adress (bara för skojskull, så jag får reda på vem du är)

Kommentarer
Marigona

Dåå e vi 2:O ahha <3



Blogg: http://gonushee.blogg.se/
2010-01-16 @ 00:11:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!