Nu är jag tillbaka!

jag och hanci drog till rose vid 6 tiden tror jag? träffade min efterlängtade bella ♥ som var hemma hos rose en stund. vi käkade tacos och bara pratade. sen kom malin, steffi, jasmina och dom där. då började tjejerna dricka. förutom jag och hanna dårå. nykterister hej! men det är bra. malin vart lite för full och dansade som en riktig elchock hahaha, katastrof.. sen tog jag och hanna spårvagnen hem vid halv 10. nu sitter vi här och käkar chips och dricker cola - mycket skönare än att vara full! hanna sover här inatt och jag tror inte det blir något mer inlägg för idag, men här får ni några bilder:
självaste födelsedagsbarnet (Rose) drog på sig mjukiskläder mitt i allt.. hahaha

Kommentarer
egz

SNYGGING! :*



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-02-01 @ 18:23:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!