nej, inte de sista inlägget för idag ..

eller jo, på ett sätt. klockan är faktiskt över 12. vi sitter och snacka här, målar naglarna och dricker kaffe haha. imorgon får jag mina älskade keds, men det är lite problem så jag ska be mamma gå ner och se om dom kan skicka tillbaka de jag har beställt och sen så får jag skicka om bara skorna, så jag bara får skorna. vill inte ha jeansen! börjar 10.10 och jag och viccy ska ju som sagt promenera ner till skolan. efter skolan ska jag dra mig ut till hageby för att hjälpa min syster o handla. sen ska jag hem och bara ta de lugnt tror jag.
jag skriver inte, vi hörs imorgon. för man vet aldrig med mig tydligen.. hahahahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!