min dyrbara skatt

hej hej.
har inte haft tid att skriva under helgen. har bara varit hemma hos min syster och tagit de lugnt. rökt lite vattenpipa o sådär också. idag åkte jag hem vid 3 tiden, gick av i stan och hämtade ut mina kära keds. kunde tyvärr inte fota dom för jag min dumma idiot tappade min käraste, min älskling, min pärla, min diamant, min vän... MIN DYRBARA SKATT.. i toan igår (mobil) HAHAHA :( den har legat och torkat hela natten på min systers element, tänkte ta sån hårfön först, men hon hade ingen. men den funkar fortfarande inte :( så nu har jag min gamla telefon och den vill inte lägga in bilder i datorn tyvärr. cp telefon. jag är dum i huvet :(
efter att jag hämtat ut skorna gick jag och sola. sen när jag kom hem lagade jag mat och nu sitter jag här och gör ingenting. ska väl strax hoppa in i dushen, städa lite och bara ta de lugnt. skola imorgon, och hanna fyller 18 år. grattis i förskott kusin ♥
nu har jag inget mer att säga, pusspuss!

Kommentarer
ida

surt! :( <3



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2010-01-24 @ 22:52:45
paula

haha skönt att den gick att laga! :)



Blogg: http://feliciaochpaula.blogg.se/
2010-01-25 @ 22:28:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!