min älskling har åkt hem ..

Nu har Kastriot åkt hem :( men han kommer hit snart igen :D:D:D  vi har väl gjort allt möjligt, umgåtts mycket med hanna. firat nyår med oscar, rose, feyan, alexi och nicole. gått hem mitt i nätterna och frusit rövarna av oss. varit på bc, gått runt på stan. skrattat en hel del. myst (stavning?) mycket. saknar min älskling redan, som fan :(
idag följde han med mig till skolan, mentorstid och engelska. sen käkade vi och efter det tog vi spårvagnen till hannas skola. haha, ingen kommentar. sen har vi varit hemma, tog de lugnt. sen packade han väskan vid 2 tiden, så drog vi ner på stan och mötte rose och oscar, käkade. drog till tågstationen, sen hej då..  :(
nu är jag hemma med hanna, vi har druckit kaffe. hon ska hem strax och jag ska plugga sen sova. det känns riktigt jävla tomt nu alltså.. fan. men men, sånt man får ta. kommer att börja blogga igen som vanligt nu. vi hörs imorgon. nu får ni nöja er med massor bilder och videosar på min älskling som jag tagit. pusspuss
26/12-12/1.

Kassi idag

Kassi härmar oscar hur han går, på stan

Kommentarer
Anonym

HAHHAA klockren!



2010-01-13 @ 15:45:33
Ena

haha klockren!



2010-01-13 @ 15:53:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!