Måndag

svar till anonym:till exempel en tjej vid namn Lisa ska skicka ett sms till sin kompis om hennes pojkvän. men istället RÅKAR hon skicka smset till pojkvännen. de blir helt fel alltså.



sådär ja! första skoldagen, gjorde provet. det såg fint ut, så jag tror det blir bra. efter skolan gjorde jag och tjejerna lite ärenden haha, sen tog vi spårvagnen hem. när jag kom hem värmde jag lite mjöl i micron, skulle göra varm oboy. men när jag kom fram till oboyen, var den slut. jag som förväntade mig ett STORT glas oboy..  la mig istället och sov i en timme. nu är jag vaken, mamma ska köpa pizza till mig hähä. puss på er

Kommentarer
FREADDA KUBG

hahaha mjöl HAHA :D VÄRMDE MJÖL I KYLEN HAHA SKA DE INTE VARA MJÖL :D



2010-01-18 @ 21:59:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!