Måndag

somnade inte förns 3 inatt pga solexem :( PANIK! fråga mig inte HUR jag somnade till slut, för jag vet inte själv. dampade loss här hemma, försökte med alla möjliga knep för att det skulle sluta klia, men nepp. ibland bestämde jag mig för att bara ligga stilla och skita i om det kliade. men då hoppade jag till som en jävla groda istället hahahaha. såna ryckningar.
idag vaknade jag vid 9 tiden, hoppa på spårvagnen vid 10. eller viccy gick av spårvagnen här vid mig för att jag var så seg (enligt henne) så vi fick ta nästa spårvagn som kom tio minuter senare. skolan, engelska stod på schemat. gick väl hyfsat. vid tolv tiden fick jag världens huvudvärk så jag bestämde mig för att gå hem. kom hem, gjorde nudlar och så somnade jag och vaknade upp vid 16.00. drack precis kaffe. nu ska jag städa mitt rum, STORstäda mitt rum :)
see ya bitches.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!