kallt!!!

nu har jag dushat och käkat nudlar, blev ingen toast. såg nudlar i skåpet så jag tog de istället haha. mitt rum är hur kallt som helst, kallast i hela lägenheten även att mitt rum brukar vara varmast (mitt rum är över en pizzeria så värmen kommer alltid till mig) men detta året har de varit tvärtom. elementet är varmt men de gör ingen skillnad i rummet :( ska be mamma ringa till hyresvärlden och be dem komma hit och kolla eller något.
hanna kommer hit snart, vi ska dricka kaffe. sen är de plugg som gäller.

Kommentarer
kimberly

kunde inte låta bli o skratta när jag läste gumman! hyresVÄRLDEN.. världen? hahahahahahahahaha hyresVÄRDEN :D <33



Blogg: http://kimbeleej.blogg.se/
2010-01-14 @ 01:10:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!