Ingen skola idag

god morgon! jag är vaken, men ska inte till skolan. somnade vid 20 tiden igår, det kändes hur tomt som helst.. utan min zemer :( varför ska han bo så långt ifrån mig? bajs. jag vaknade i alla fall vid 9 idag, men kände att jag mådde illa och har ont i magen. är faktiskt hungrig också, men kan inte äta än. så jag skippar i alla fall skolan idag och så går jag dit imorgon istället. måste även ut och skicka iväg Kastriots plånbok som han glömde i min ficka igår. Sen måste jag plugga inför engelska provet som jag ska göra imorgon.. aja, vi hörs senare antar jag. puss på er.
jag behöver dig
jag saknar dig
jag älskar dig
jag hjärta dig
- föralltid

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!