Hur kunde Cimon åka ut?

sådär ja. nu har jag precis pluggat klart typ, bara lite kvar. tog en paus och kollade på pedros ande och paradise hotel. fuck vad tråkigt att alla bra har åkt ut. Stefan, han höll jag på. Cimon? .. fick en CHOCK när han åkte ut idag. Har alltid diggat jackie också. hennes attityd och spel har varit bra, bortsett ifrån att hon verkar vara lite slampig. men idag ändrade jag åsikter om henne, hon är patetisk som tog ut Cimon.
Hoppas verkligen på att Greta och Andreas tar hem vinsten nu. Gillar inte Andreas speciellt mycket. tror nog det är för att han fick ihop det med Catja (som jag hatar) men hellre han och greta än några andra.

nae, nu ska jag läsa igenom engelskan lite till och kolla om allt är rätt.
vi hörs imorgon, nattinatti!

Kommentarer
Anonym

cimon kommer tillbaka ;)



2010-01-27 @ 08:08:27
Fredda

klart cimon åkte ut mest taktisk där inne jackie är grymm fast en riktigt bitch som ligger med alla.

Nae men jackiee ska vinna !



2010-01-27 @ 15:44:21
ida

andreas är phs äckligaste. stefan skulle vunnit, nu håller jag på franceska eller jackie :D



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2010-01-27 @ 16:42:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!