Hiss/Diss

  1. Min mobil, helt klart! Sen har varit med om mycket sen jag köpte den. stackars! den överlevde en simtur i toaletten. vad hade jag gjort utan mobil?
  2. Facebook. Där kan man verkligen hitta vem som helst, prata med släktingar, spela farmville. kolla läget helt enkelt.
  3. Kastriot. För att han står ut med mig! (men då måste han hissa mig för att jag står ut med honom också) haha!
  1. Vädret. När fan ska Sverige få värme igen? jag orkar inte gå runt och frysa och känna att mina fötter fryser till is. det ska bli ännu kallare imorgon :'(
  2. Sol exem. Riktigt jobbigt, kände mig som en jävla gorilla när jag satt och klia på mig själv hela tiden.. haha
  3. Skor som går sönder efter en månad. Sälj inte skor som inte håller! Jag går knappt ut, bara till skolan och till stan någon gång ibland, eller till min syster och mina skor är sönder? Hur fan lyckas man tillverka så fattiga skor?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!