helg för min del

vaknade vid 9 tiden idag, tog spårvagnen med viccy till skolan. hade bara matte, det gick faktiskt bra. fick beröm ;)  och efter den lektionen pratade jag och viccy med en studievägledare om lite saker, sen käkade vi lite. det var inte så gott.. sen åkte jag, viccy och svartingen hem. jag gick hem till hanna, var där ett bra tag. åt lite där med haha, sen gick vi hit, nu ska vi faktiskt lägga oss och vila en stund. jag har ju ingen skola imorgon, ledig på fredagar så jag behöver inte vara rädd över att jag vilar (sover) för länge hahaha.
vi hörs senare, puss

Kommentarer
Anonym

jätte fin blogg, visst e andra avenyn bäst!!



2010-01-21 @ 18:33:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!