GRATTIS ROSE!

.. hoppas verkligen din dag blir lyckad. tjejen som alltid kämpar, som är stenhuve, irriterar mycket, men som jag älskar av hela mitt hjärta. du är verkligen värd den bästaste bästaste bästaste dagen! :)
-
blev ingen skola idag, känns inte lockande med matte på schemat alltså. jag ska nog prata med Gösta så får vi ändra om mitt schema lite, vill ha engelska alla dagar, tills jag är helt klar med den skiten. sen får vi sätta in matte alla dagar när engelskan är godkänd.
jag och hanna tänkte dra ner på stan, till sol och motion för att sola. någon som vet vad ett solkort kostar där? försöker hitta på internet, har kollat deras hemsida förut men nu står det "företaget finns ej" .. knasigt. jaja, men om någon vet, kommentera det så fort ni ser detta inlägg för jag behöver veta fort som fan =)


vi hörs senare pluttisar. puss
ÄLSKAR DIG ZEMER ♥

Kommentarer
Anonym

kankse för att dom har bytt namn ;)



2010-01-20 @ 19:29:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!