Grattis Ena och Erna!

Grattis Ena på din 18-årsdag och grattis Erna på din 16-årsdag.
Hoppas ni får det fett! ♥
Ena har det nog riktigt kul på Otten just nu, den jäveln! haha

Till och med Feyan håller med om att han Joel är snygg? herre min skapare! fey, vad har det tagit åt dig ungjävel? HAHA!
ne, jag har det jävligt tråkigt egentligen, så varför försöka göra det kul? eh.. kanske för att jag har tråkigt. haha fucked up, jag har mina egna svar till mina egna frågor.. jaja, men i alla fall. ska ta och lägga mig nu tror jag. tjafsar lite med bebis :( inte kul alls.. så vi hörs imorgon, hoppas att det är bättre då. och jag hoppas att ni har haft en bra dag.  för er som festar, dvs min kusin, ena + emelie och de andra dom är med, ta de lugnt! OCH alla andra som festar just nu.
NATTINATTI!

Kommentarer
Hemen

Hahahaha skön du är :D

asså menar de med din kommentar :D



Fin blogg förresten :D <3



Blogg: http://kingofstockholm.blogg.se/
2010-01-31 @ 12:29:12
emelie

tar det alltid lugnt ;)



Blogg: http://ejohanson.blogg.se/
2010-02-01 @ 12:07:03
Ena

hahha tack Selma!!!!!!! jag hade riktigt kul snart är det din tuuuur :):) pussar



2010-02-01 @ 15:18:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!