design?

jag har hur tråkigt som helst. finns ingenting att göra, huhu. just de, jag och älskling beställde ett par jeans och ett par skor till mig (tygskor, Keds) haha stackars Kastriot ville också ha såna skor men det fanns inte i hans storlek så jag har retat honom haha, dum som jag är. jaja, mycket prat om min zemer men vad ska man göra. saknar han riktigt mycket. nu har jag skickat iväg hans plånkis så jag hoppas att han får den imorgon. ska väl sätta igång och plugga lite snart tror jag, finns inget annat att göra. ae, jag vart sugen på toast..

Just det!!! någon som kan fixa min header och en helt ny design? är trött på hur min blogg ser ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!