bara DU

hanna gick precis hem och jag sitter här med en skål sallad. jag vet ärligt talat inte varför jag öppnar ett nytt inlägg, för jag vet inte ens vad jag ska skriva. har överdrivet tråkigt. hanna lämnade mig.. den jäveln. så, vad ska jag göra nu? sitta och sakna min älskling som jag kanske inte får träffa denna månaden ?! :( helvete alltså..

du är den finaste människan på jorden, de vackraste gud skapat. jag vill aldrig någonsin gå ifrån dig, vill vandra hand i hand med dig tills dagen jag slutar andas. vill vara i din närhet dag och natt, vakna och somna brevid dig .. jag älskar att höra de tre orden viskandes i mitt öra.. jag älskar dig.

Kastriot Spahijaj ♥ Selma Sedef



Kommentarer
Karina Rodriguez

söta



Blogg: http://pulentita.blogg.se/
2010-01-26 @ 23:50:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!