allt möjligt

hej hej! kollar på jerry springer, har precis käkat och så var jag precis nere i kiosken och handlade lite godis. har ingen skola imorgon, hur skönt som helst. hörrni, fråga mig mer frågor i frågestunden. det blir så tråkigt med bara några stycken. Vet ni? Kastriot har bränt en skiva med windows 7 (den nya) och han ska fixa de till min dator när han kommer hit, skönt! Behövs verkligen. Så att allt skit går bort ifrån datorn och en helt ny programvara. Måste bara köpa lite Cdskivor och lägga in bilder ifrån datorn så jag har dom kvar. nu har faktiskt ingenting mer att skriva. vi hörs nog senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!