zemer

med dig känner jag mig trygg.
med dig kan jag vara mig själv.
med dig kan jag skratta.
med dig kan jag gråta.
utan dig mår jag dåligt.
utan dig vill jag inte leva.
utan dig känns allting svårt.
utan dig är jag borta.
jag ska alltid finnas vid din sida.
jag ska aldrig lämna dig.
jag ska älska dig tills jag dör.
jag ska visa dig min kärlek.
du är den finaste som finns, både in och ut.
du är allt jag någonsin önskat mig.
du är hela min värld.
du är k ä r l e k.


jag släpper aldrig din hand zemer. jag vill åldras med dig. jag har aldrig varit såhär kär förut..
TE DUA!

Kommentarer
Izabella :)

ni två asså,för söta svär:)



2010-03-17 @ 23:50:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!