Vita converse sökes

ser att det har tittat in ett flertal nya personer? välkomna hit allihop =)


- SELMA ANROPAR: VITA CONVERSE SÖKES.. SELMA ANROPAR VITA CONVE... HAHA! ne då, men jag undrar bara om ni vet hemsidor där dem säljer VITA converse. Även om en har kommenterat, så får fler göra de (om ni har fler alternativ på hemsidor förstårs) kom igen nu, hjälp mig! vill verkligen ha såna skor, skit sugen på dom. dom är riktigt fräsha. och dessutom till sommaren, man kan få ihop feta outfits.



tack på förhand sötisar.
nu ska jag dejta kudden. puss puss


Kommentarer
Marigona

Skit fina e skorna jag ska ochså ha sånna haha :P Deeeeeeeeeeeeejta kudden hahahahahahhahhhahahahhahahah omg jag döööööööör hahahahahhahahahhahah -! <3



Blogg: http://gonushee.blogg.se/
2010-02-03 @ 08:52:03
Anonym

affären factory outlet har rea så alla converse kostar 400 nu ist för 700 :) annars finns de på nelly.se



2010-02-03 @ 16:11:43
selma

till anonym: finns det inte någon hemsida?



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-02-03 @ 18:45:24
Anonym

Det finns att köpa i alla affärer liksom? som intersport, stadium m.m. Sen kan du be din kompis Egzona köpa ett par till dig i hennes hemland som kostar bara 200 kr!



2010-02-06 @ 18:11:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!