VISSTE NI ..

att jag vill – spola fram tiden och vara vuxen med jobb (klar med skolan)
att jag har – varit på dåligt humör de senaste dagarna
att min senaste kyss - var underbar men sorglig, hejdå-kyss till min älskling :(
att jag lyssnar mycket på – akon
att jag funderar på – hur framtiden kommer att se ut.
att jag pratar – utan att tänka mig för ibland
att jag inte gillar – de nuvarande vädret.....
att min första riktiga kyss – inte var den bästa.
att jag avskyr när folk snackar – bakom ryggen.
att kärlek är – det bästa som finns.
att jag gillar – att få skrattanfall så man inte kan andas HAHA
att jag alltid kommer att – finnas där för min familj, vänner och pojkvän.
att jag är förälskad i – Kastriot Spahijaj
att sist jag grät var – katastrof.
att min mobiltelefon är – dum i huvet och har simmat i toaletten men överlevt.
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag alltid på mobilen och smsar min älskling.
att innan jag går och lägger mig – skriver jag god natt till älskling och sen ligger och tänker.
att idag har jag – inte varit i skolan.
att jag just nu tänker på – privata saker.
att i natt ska jag – SOVA
att i morgon kommer jag – gå till skolan och kolla på andra avenyn på kvällen.
att jag hoppas – att jag klarar skolan snart.
att jag verkligen vill – att mina nära och kära ska ha det så bra som möjligt.


att jag vill – dra fram tiden och vara vuxen med jobb (klar med skolan)
att jag har – varit på dåligt humör de senaste dagarna
att min senaste kyss - bra men sorglig, hejdå-kyss till min älskling :(
att jag lyssnar mycket på – akon
att jag funderar på – hur framtiden kommer att se ut.
att jag pratar – utan att tänka mig för ibland
att jag inte gillar – de nuvarande vädret.....
att min första riktiga kyss – inte var den bästa.
att jag avskyr när folk snackar – bakom ryggen.
att kärlek är – det bästa som finns.
att jag gillar – att få skrattanfall så man inte kan andas HAHA
att jag alltid kommer att – finnas där för min familj, vänner och pojkvän.
att jag är förälskad i – Kastriot Spahijaj
att sist jag grät var – katastrof.
att min mobiltelefon är – dum i huvet och har simmat i toaletten men överlevt.
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag alltid på mobilen och smsar min älskling.
att innan jag går och lägger mig – skriver jag god natt till älskling och sen ligger och tänker.
att idag har jag – inte varit i skolan.
att jag just nu tänker på – privata saker.
att i natt ska jag – SOVA
att i morgon kommer jag – gå till skolan och kolla på andra avenyn på kvällen.
att jag hoppas – att jag klarar skolan snart.
att jag verkligen vill – att mina nära och kära ska ha det så bra som möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!