tidsfördriv ännu en gång

Kärlek
Är du kär just nu? - JA!
Har du kysst någon idag? - nej :(
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej :(
Har du ett förhållande? - ja.
När går gränsen vid otrohet? - allt man inte kan göra framför sin partner.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej, aldrig.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej det tror jag inte.
Är du romantisk? - haha ne, de kan jag inte påstå.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nix.
Är du svårflörtad? - beror på killen.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - mm :(
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - marcus tror jag. i 3an haha. vi var väl tillsammans i sisådär en dag och kramades väl en gång HAHA!
Hur länge höll det? - en dag eller något sånt HAHA.
Har du lekt med någons känslor? - aldrig.
Hur länge var ditt kortaste? 1 dag antar jag. men jag anser inte det som ett förhållande, utan jag anser att jag egentligen bara haft ett förhållande, ett RIKTIGT förhållande. och det är med Kastriot <3
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vill vara tillsammans med min Baby K.
Har du varit tillsammans med två samtidig? - nej. när jag var liten kanske haha
Är du en bra pojk/flickvän? - ja det är jag.
Hur många har du varit kär i i år? - EN, PÅ RIKIGT!
Vem sov du senast bredvid? -  hanna
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Kastriot
När fick du din första riktiga kyss? 6an-7an.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej :S
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - japp, om jag gifter mig med han.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? inget av de.
Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? - kolla på Kastriot, exakt så ;)
Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - japp.
Har du varit kär i någon? - ja, i kastriot.
Är du kär just nu? - japp.
Tio frågor om dig själv
Vad heter du ? - Selma Sedef
Några piercingar? - öronen och näsan. kanske i läppen, om det inte växt igen.
Vad har du på dig just nu? - mjukis och stor t-shirt.
Vilken årstid är bäst? - sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ingen skola, vakna sent med bebis brevid mig.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen och läpparna kanske.
Vad är du bra på? - att vara kaxig haha.
Vem älskar du mest på denna jorden? - min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon.
10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - viccy och hanna tror jag.
Vem är den roligaste av dina vänner? mina fyra, bästa tjejer är lika roliga på olika sätt. viccy hanna rose och verro <3
Vem är snyggast av dina vänner? - samma som ovan, på olika sätt.
Vem är mest partyprisse? - viccy och verro.
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla fyra.
Vem av dina vänner är mest elakast? - ROSE!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - hanna.
10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - syster och mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jadå.
Vem är farligast i din familj? - Deniz
Vem ser roligast ut i din familj? - ingen.
Vem är coolast? - jag ;)
Har ni något husdjur? - japp.
Vem har du mest gemensamt med? -  vet inte? Utseendet Suzan ;)
Vem står för underhållningen? - jag för fan.
Vem sover du oftast med? - ingen av dom.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte.
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - ingenting. varit hemma bara, umgåtts med hanna, bakat och tagit det lugnt.
Har du varit glad idag? - aa men uttråkad.
Har du varit ledsen idag? - nej.
Har du gjort något bra idag? - vet inte? rensat min farm HAHA
Vad ska du göra nu? - nothing.
Har du gjort något dåligt idag? - nej?!
Vad har du ätit idag? - nudlar 8-)
Har du duschat idag? - japp.
Är du trött nu? - ne
Vad händer imorn? - inget.
ANNAT
Hur mår du just nu? - det duger.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja :S
Har du piercat dig? - ja!
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast? älskling
Vem sms:a till dig senast? - älskling
Vem sms:a du till senast? - älskling
ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nix.
Vad är klockan nu just nu? - 20.30
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? .- blogg bara.
Gillar du punk? - nej :S
Har du sminkat dig idag? - nej.
Isåfall, vad för smink? - -
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - varför bryr du dig?
Hur ser dem ut? - som din mammas rövhål
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - varför bryr du dig?
Hur ser den ut? - som din mammas framstjärt HAHAHAHAHAHAHA
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ne :(
I så fall, vilken låt för tillfället? - -
Vad gillar du för musik? - rnb
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - japp
Har du fler än 3 jeans? - yes.
Har du fler än 5 tröjor? - jaaa.
Har du resteröds-trosor? - nej.
Har du en vit bh/topp? - japps.
Har du en svart bh/topp? - JAA!
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej jag kör på leppsyl.
Använder du brunkräm? - japps.
Använder du rouge? - ja
Noppar du ögonbrynen? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - olika.
Plattar/lockar du håret varje dag? - aldrig.
Duschar du varje dag? -  yee oftast.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej
Kärlek
Är du kär just nu? - JA!
Har du kysst någon idag? - nej :(
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej :(
Har du ett förhållande? - ja.
När går gränsen vid otrohet? - allt man inte kan göra framför sin partner.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej, aldrig.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej det tror jag inte.
Är du romantisk? - haha ne, de kan jag inte påstå.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nix.
Är du svårflörtad? - beror på killen.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - mm :(
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - marcus tror jag. i 3an haha. vi var väl tillsammans i sisådär en dag och kramades väl en gång HAHA!
Hur länge höll det? - en dag eller något sånt HAHA.
Har du lekt med någons känslor? - aldrig.
Hur länge var ditt kortaste? 1 dag antar jag. men jag anser inte det som ett förhållande, utan jag anser att jag egentligen bara haft ett förhållande, ett RIKTIGT förhållande. och det är med Kastriot <3
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vill vara tillsammans med min Baby K.
Har du varit tillsammans med två samtidig? - nej. när jag var liten kanske haha
Är du en bra pojk/flickvän? - ja det är jag.
Hur många har du varit kär i i år? - 1
Vem sov du senast bredvid? -  hanna
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Kastriot
När fick du din första riktiga kyss? 6an-7an.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej :S
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - japp, om jag gifter mig med han.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? inget av de.
Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? - kolla på Kastriot, exakt så ;)
4 frågor om förhållanden
Är du singel? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - japp.
Har du varit kär i någon? - ja, i kastriot.
Är du kär just nu? - japp.
10 frågor om dig själv
Vad heter du ? - Selma Sedef
Några piercingar? - öronen och näsan. kanske i läppen, om det inte växt igen.
Vad har du på dig just nu? - mjukis och stor t-shirt.
Vilken årstid är bäst? - sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ingen skola, vakna sent med bebis brevid mig.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen och läpparna kanske.
Vad är du bra på? - att vara kaxig haha.
Vem älskar du mest på denna jorden? - min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon.
10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - viccy och hanna tror jag.
Vem är den roligaste av dina vänner? mina fyra, bästa tjejer är lika roliga på olika sätt. viccy hanna rose och verro <3
Vem är snyggast av dina vänner? - samma som ovan, på olika sätt.
Vem är mest partyprisse? - viccy och verro.
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla fyra.
Vem av dina vänner är mest elakast? - ROSE!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - hanna.
10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - syster och mamma.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jadå.
Vem är farligast i din familj? - Deniz
Vem ser roligast ut i din familj? - ingen.
Vem är coolast? - jag ;)
Har ni något husdjur? - japp.
Vem har du mest gemensamt med? -  vet inte? Utseendet Suzan ;)
Vem står för underhållningen? - jag för fan.
Vem sover du oftast med? - ingen av dom.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte.
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - ingenting. varit hemma bara, umgåtts med hanna, bakat och tagit det lugnt.
Har du varit glad idag? - aa men uttråkad.
Har du varit ledsen idag? - nej.
Har du gjort något bra idag? - vet inte? rensat min farm HAHA
Vad ska du göra nu? - nothing.
Har du gjort något dåligt idag? - nej?!
Vad har du ätit idag? - nudlar 8-)
Har du duschat idag? - japp.
Är du trött nu? - ne
Vad händer imorn? - inget.
ANNAT
Hur mår du just nu? - det duger.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja :S
Har du piercat dig? - ja!
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast? älskling
Vem sms:a till dig senast? - älskling
Vem sms:a du till senast? - älskling
ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nix.
Vad är klockan nu just nu? - 20.30
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? .- blogg bara.
Gillar du punk? - nej :S
Har du sminkat dig idag? - nej.
Isåfall, vad för smink? - -
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - varför bryr du dig?
Hur ser dem ut? - som din mammas rövhål
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - varför bryr du dig?
Hur ser den ut? - som din mammas framstjärt HAHAHAHAHAHAHA
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ne :(
I så fall, vilken låt för tillfället? - -
Vad gillar du för musik? - rnb
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - japp
Har du fler än 3 jeans? - yes.
Har du fler än 5 tröjor? - jaaa.
Har du resteröds-trosor? - nej.
Har du en vit bh/topp? - japps.
Har du en svart bh/topp? - JAA!
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej jag kör på leppsyl.
Använder du brunkräm? - japps.
Använder du rouge? - ja
Noppar du ögonbrynen? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - olika.
Plattar/lockar du håret varje dag? - aldrig.
Duschar du varje dag? -  yee oftast.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej

Kommentarer
sanna

AHHAHAA RENSAT FARMEN <3



2010-02-05 @ 21:09:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!