"Total stopp för spårvagnarna"

egentligen är det inte klokt att dem kan ställa in sånt, men visst om det inte går och kan vara en olycka för människorna så är det en självklarhet att dom måste ställa in dom. nu är det så att jag hade tatt på mig kläder och allting, var helt klar. ringde verro, hon sa att alla spårvagnar och bussar var inställda.. och jag tänker fan inte promenera ända till skolan i de här vädret. RIKTIGT MYCKET SNÖ PÅ BACKEN, massor i luften och värsta starka vinden. akta fan.. saken är den att jag hann fixa mig och bli pigg och sen INTE gå till skolan ?! ahh.. störigt.
läste precis på nt att det står massor bilar står still på spårvagnsspåren..

Det har inte varit såhär kallt i Norrköping sen jag var liten. de senaste åren har vi knappt haft snö, bara lite slask. men nu, nu är det som att vara liten igen.. riktigt jobbigt och deprimerande.

Kommentarer
suzzi

du tycker väll om att de e stopp för spårvagnr o bussar slipper ju skolan :p



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-02-03 @ 23:36:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!