Torsdag

blev ingen skola idag, kände mig hängig igår som jag sa. och det gjorde jag även på kvällen innan jag la mig. gick över och sov hemma hos hanna. vi kollade på tv med hennes familj och gjorde mackor och te. senare la vi oss och läste, sen somnade vi. nu är jag hemma, nydushad och fräsh. mitt rum är kliniskt rent och det doftar riktigt gott här inne. hanna tvättade badrummet förut, så där ser det också fräsht ut. och jag skurade golvet i köket. sen käkade jag, hm.. undra varför inte hanna gjorde de? hon gick väl hem och åt ist.. vet inte. sen iaf hoppade jag in i dushen och hanna gick hem, men snart är hon tillbaka igen för vi ska kolla på andra avenyn på datorn för vi kollade inte igår. sen händer väl inte mycket mer, är sugen på te och rostade mackor. hm, japp. det ska jag göra.
saknar dig bebis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!