Tisdag

känner inte för att blogga. men bara för eran skull gör jag det idag.. kommer vara en seg uppdatering nu framöver, i några dagar för jag orkar verkligen inte med bloggen och har annat att tänka på. idag blev det i alla fall ingen skola, vaknade inte av alarmet tyvärr. sov hos hanna inatt igen, men idag sover jag hemma.

konstigt nog är allt tillbaka på datorn igen? fattar inte vad den styr med ärligt talat. käkade precis mat, och kollar på jerry springer. jag som trodde att andra avenyn var idag.. hade verkligen sett fram mot att kolla på de, men det är imorgon :( Paradise hotel är ju i alla fall ikväll - final! undra hur det slutar? Hoppas på att jackie vinner. jag skrev ju om att det växte lite hat inom mig när hon högg cimon i ryggen, men nu finns det ingen bra kvar så det får väl bli hon som vinner. hon är en bra spelare, trots hennes slampiga sida.

haha, ni undrar nog varför jag gör såna sträck, det är bara för att jag inte kan göra mellanrum och gå ner några rader. vet inte vad det är för fel.. imorgon börjar jag 10.10 funderar på att göra ett engelska prov. efter detta provet har jag bara 2 kvar sen är jag godkänd, skönt! vet ni? Min älskling kommer hit den 13e. han har sportlov en vecka innan oss i Norrköping så han får ligga kvar och sova medan jag är i skolan haha, stackars. love you ♥
Nae, vi hörs imorgon eller något bloggen. pusspuss

hos hanna
no makeup hoho
hanna
kan inte snön bara försvinna?! :@


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!