Tisdag

hej alla =D
dagen började med att ingen svarade på sms, så lilla selma fick vara ensam i skolan.. HAHA :( men jag hade endå bara en lektion, engelska. kom dit hur död som helst, kände hur ögonen stängdes. satte mig framför datorn, då jonas bad mig göra någonting. då sa jag att jag inte hade något att göra (ska göra provet imorgon) han bad mig gå hem och vila upp mig istället haha. så vid kvar över elva tog jag spårvagnen hem, bums i sängen trots att idioterna borrade. vaknade upp nu, klockan 4. gick ut till köket, käkade lite. nu sitter jag här med kaffe och väntar på hanna och lyssnar på när dom borrar och sågar och allt vad dom gör. har lust o kasta stekpannor i deras ansikten.. ahh..

kommer inte kunna sova inatt, men det är bra på ett sätt. då kan jag plugga in det sista inför engelska provet. och sen så läser jag bara ur min bok som jag tog av hanna, "inte utan min dotter" så somnar jag nog till slut. på tal om böcker, jag har bara läst ut en hel bok i hela mitt liv, alltså såna som är lite tjockare. och det var Shoo bre. nu är jag inne på min andra, den jag läser nu. har sett filmen också. inte utan min dotter är hur bra som helst :)

Kommentarer
S A N N A

hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)



Blogg: http://sannaakarin.blogg.se/
2010-02-09 @ 18:13:48
Linn-Lay

Hej:D

kikade in och ville endå passa på att önska dig en godnatt



Blogg: http://linnlay.blogg.se/
2010-02-09 @ 21:59:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!