smink

när jag var yngre älskade jag smink (det gör jag fortfarande men inte på samma sätt) jag var liksom besatt av det förr, kunde inte gå till affären som ligger knappt 50 meter ifrån mitt hem, utan smink. antar att det var fjortis perioden och en mycket osäker selma med för lite självförtroende. min hud andades aldrig, så fort jag vaknade la jag på smink, och när jag la mig tvättade jag bort de. ibland sket jag till och med i att ta bort sminket innan jag la mig, riktigt nasty. idag använder jag ALDRIG smink. när jag går på stan kan jag använda smink (ibland) annars är jag alltid utan smink, känner mig inte ful och äcklig som jag skulle gjort för några år sen, om jag gick ut utan smink. känns skönt att inte känna sig tvingad till smink för att tro att man ser bättre ut. jag är glad att jag har kommit över smink-perioden.
på tal om smink, det finns en tjej i min skola haha.. vi kallar henne sminkdockan. hon är utlänsk och har långt svart hår, fastklistrat på sidorna så att hennes huvud blir format till ett ägg. svart/grå ögonskugga och massor mascara och massor fondation, högklackade skor och finkläder varje dag + en liten väska son hon håller i varje dag. hon tror att hon är SÅ snygg men alla går runt och kallar henne sminkdocka bakom hennes rygg. hon borde skämmas! det ser ut som hon ska på fest varje dag. medan jag kommer till skolan med mjukiskläder och inget smink hahaha.
när jag var yngre älskade jag smink (det gör jag fortfarande men inte på samma sätt) jag var liksom besatt av det förr, kunde inte gå till affären som ligger knappt 50 meter ifrån mitt hem, utan smink. antar att det var fjortis perioden och en mycket osäker selma med för lite självförtroende. min hud andades aldrig, så fort jag vaknade la jag på smink, och när jag la mig tvättade jag bort de. ibland sket jag till och med i att ta bort sminket innan jag la mig, riktigt nasty. idag använder jag ALDRIG smink. när jag går på stan kan jag använda smink (ibland) annars är jag alltid utan smink, känner mig inte ful och äcklig som jag gjorde för några år sen, om jag gick ut utan smink. känns skönt att inte känna sig tvingad till smink för att tro att man ser bättre ut. jag är glad att jag har kommit över smink-perioden.
igår hos hanna
jag la aldrig någonsin in bilder på internet utan smink, ALDRIG.

på tal om smink, det finns en tjej i min skola haha.. vi kallar henne sminkdockan. hon är utlänsk och har långt svart hår, fastklistrat (1000 kg hårspray tror jag) på sidorna så att hennes huvud blir format till ett ägg. svart/grå ögonskugga och massor mascara och massor fondation, högklackade skor och finkläder varje dag + en liten väska son hon håller i varje dag. hon tror att hon är SÅ snygg men alla går runt och kallar henne sminkdocka bakom hennes rygg. hon borde skämmas! det ser ut som hon ska på fest varje dag medan jag kommer till skolan med mjukiskläder och inget smink hahaha.

Kommentarer
nathalie

du är sjukt fin gumman



2010-02-11 @ 21:07:47
eggy

omg, en tjej på vår skola är EXAKT likadan HAHHAHAAHHAHA fan vad sjukt ;|



o angående skorna, fyfan selma jag vill gråta :S är så jävla arg över att dom inte levererar hit, det är ju fan ändå converse.com, dom borde kunna göra det över hela världen :S är riktigt arg alltså, ville ha dom med hjärtan på, som fan!!!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-02-11 @ 21:31:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!