smink

hej hej, uppdaterade inte igår för jag gick och sov hos min kusin istället. vi kollade på the ugly truth och åt vindruvor. bra film faktiskt! men nu är jag hemma igen, tänkte hoppa in i dushen strax.

det var någon som ville veta hur jag sminkade mig runt ögonen. jag vet inte själv hur jag gör om jag ska vara ärlig, gör olika varje gång, och det är nog svårt att förklara hur jag gör. när jag kommer till ögonen så lägger jag ögonskugga först. på bilden nedan har jag gjort såhär: jag bränner kajalen lite, väntar några sekunder (den blir bättre då och håller kvar längre) och sen drar jag ett streck ut (1 röd) sen drar jag med kajalen i ögat (2 blå) och till sist fyller jag i strecket som går ut, så de blir tjockare och finare (3 grön)




Kommentarer
aleksh

åh tack :)



2010-02-27 @ 22:46:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!