see ya tomorrow

var på stan en snabbis förut, köpte allergitabletter och en rosa/vit randig tunika till sommaren, skit söt. och så rödbetor som mamma tvinga mig köpa på ica HAHA. annars har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma. ska väl strax lägga mig och kolla på tv så jag orkar upp imorgon. peace!


Visste du att..


att jag vill ha - sommar.

att jag lyssnar mest på - intressande händelser :)

att jag pratar - när jag inte borde

att jag inte gillar - falska människor

att min första riktiga kyss - inte var den bästa

att jag avskyr när folk snackar - skit.

att kärlek är - det bästaste och det sämstaste som finns.

att jag gillar att - sova med min älskling

att jag alltid kommer att - älska min familj.

att jag är hemligt förälskad i - inte hemligt, men förälskad i kastriot är jag.


att i kväll ska jag -  sova.

Har du:

Någon som förstår dig? ja.

Någon som du saknar? ja, jätte massa mycket.

Någon som du hatar? ja.

Vem kramade dig senast? Zara

Vem pussade dig senast? Kastriot

Vem ringde dig senast? Kastriot

Vem ringde du senast? Rose

Vem var hemma hos dig senast? Hanna

Vem var du hemma hos senast? Hanna

Har du några kärleksproblem? kan hända.

Har du pratat med någon idag? ja

Har du gråtit idag? jo, lite.

Har du skrattat idag? ja




Jag:

Är singel? nej!

Svär ofta? aa fan hahaha

Sjunger i duschen? ibland

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja varför inte

Skrattar åt dina egna skämt? haha kan hända

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja kanske.



Har du:


piercingar? näsan (inte i) och öronen. läppen också, om det inte är igenväxt.

Syskon? Deniz och Suzan <3

Jobb? näe.

För många vänner? man kan inte ha för många.

Rymt hemifrån? njae.

Färgat håret? ja

Vem/vilka:

Slog du senast? Kastriot haha

Fick du sms från senast? Kastriot

Pratade du med senast? Mami

Skulle du kunna göra allt för? familjen, kassi, närmsta vänner.

Var du med/träffade du senast av det motsatta könet? pappa :)

Vet mest om dig? hanna tror jag.

Allmänt:

Har du pussat en groda? eaak.. nae haha

Kan du hjula? ne tror ej de haha

Biter du på naglarna? nej!

Är du EMO? nae, men kan känna mig som en ibland :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon? skulle köpt en bil till kastriot, och så skulle jag tatt med han på en resa, handlat massor till honom. och en resa med vännerna och handlat massor till dom också. och ge massor pengar till min familj, inreda hemmet till mamma osv osv..

Skulle du kunna hoppa fallskärm? nae!

Har du sjungit inför publik? ne.

Följer du mode? nix. got my own style.

Är du hungrig?  nae

Är du blyg? japp, ibland

Sov du tillsammans med senast? hanna

Bra självförtroende? inte direkt

Sagt "jag älskar dig" till någon? japp.

Varit kär? är nu!

Gjort något olagligt? har jag säkert

Somnat i skolan? japps.. haha

Brutit ett ben? ja, nyckelbenet hahahah

Tappat bort mig i min hemstad? ja faktiskt. typ i smedby och eneby, det är inte mina trakter haha

Sett en fallande stjärna och önskat? jaa :)

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja

Smugit ut utan lov? vet inte

En hemlighet som ingen annan vet? har jag säkert.

Sovit en hel dag? ja

Somnat gråtande? ja

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nae!

Blivit generad inför folk? ja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? nae

Ätit musslor? NE!

Varit på en festival? ja

Blivit kallad player? nae

Färgat ditt hår svart? yee



Vad:


Längtar du till mest just nu? älskling och sommaren.

Ska du göra i helgen? inget speciellt vad jag vet.

Har du för kläder på dig? mjukis och tjocktröja (kallt som fan)

Gjorde du igår? minns inte. inget antar jag.

Ska du göra i sommar? vet inte :(

Åt du senast? mackor.

Har du för mobil? sony ericsson w890i

Vad köpte du senast? allergitabletter, en tunika och rödbetor hahahahah

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? sprungit av panik och ringt polisen.

Vet du?

att i morgon kommer jag - vara i skolan..

att jag hoppas - på ljusare tider.

att sist jag grät var - idag, lite buhuu :( haha

att min mobiltelefon är - dumknullad.

att när jag vaknar på morgonen - kollar jag alltid på mobilen och messar älskling.

att innan jag går och lägger mig - skriver jag god natt till min älskling.

att idag har jag - varit på stan en snabbis och sen ruttnat hemma bara.

att jag just nu tänker på - att jag har tråkigt.

Kommentarer
Aboura

nice blogg :D



Blogg: http://aboura.blogg.se/
2010-03-01 @ 07:44:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!